HallåHallå!

Igår var Jonas + hans mor och far här på middag. God mat, efterätt och babblande. Trevligt tyckte jag =)

Idag var jag ner på stan en snabbis, fixade lite på en sak till morgondagen, då jag och älsklingen firar ett år tillsammans ^^ Jag har fixat och donat nästan hela dagen, och är inte färdig än! Jag har ju för sig tagit en paus nu, då jag och morsan kollade på Mamma Mia. Men jag ska fortsätta snart igen =)

Imorgon, på våran 1-årsdag så ska vi börja med att äta god mat och ha trevligt på Akropolis, sedan bär det av till Västerås för att titta på twilight på bio! När vi kommit hem antar jag att det blir lite myspys å så!
Jag ser fram emot morgondagen =)

Älskar dig Jonas <3

/ Cassie

Kommentarer
Postat av: Jonas

Längtar :D <3 Älskar dig!

2009-01-04 @ 01:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0