HAT!

Jag måste bara få ur mig att jag verkligen hatar en av mina klass"kamrater". SEBASTIAN!! I början kunde man i alla fall lyssna på honom utan att bli förbannad. Men nu räcker det med att jag ser honom, sedan är hela dagen förstörd! Visst så måste det nämnas att han inte är som alla andra. HAN ÄR SJUK! Pratar öppet om att han tycker att det är okej med att ha sex med djur, eller att till och med gifta sig med dem! Han sitter dessutom alltid och tjyvlyssnar på andra, och om någon råkar tycka något annat mot vad han gör (vilket alla gör), så börjar han predika om hur det "egentligen" är. Plus att han blir arg när ingen tycker som honom! TREVLIG GRABB!

Och idag på religionen, när vi ska börja prata om Islam, så fick alla i klasses säga någonting de vet om den religionen. Jag var en av de sista som hade ordet, och kom att tänka på att vissa dödar "i Guds namn", (jihad). Och bara för att jag nämnde det så blev han på snäppet till tokig, och började med "Man ska inte dra ett folk under samma kam" osv. Hallå? Vad sa jag för fel? Ljög jag kanske? Eller är det inte så att det finns vissa ur just religionen Islam, alltså muslimer, som sätter en bomb på sig själva, går ut i en folksamling och spränger sig själva plus flera andra oskyldiga människor! Jag har ALDRIG sagt att detta gäller alla muslimer, utan endast ytterst få! Jihad var en av mina första tankar när jag hörde ordet Islam, och jag tycker att det är en väldigt viktig del i Islam. Att andra människor, andra kulturer borde få lära sig mer om detta. Att inte alla muslimer är självmordsbombare osv. Men Nej! Nu är jag rasistisk bara för att jag nämnde att det finns något som heter Jihad, "döda i Guds namn" ...

Nu har jag fått skriva av mig lite! Känns skönt! Jag hatar honom, han är dum i huvudet =) Sådärja!
 Kan även nämnas att detta inte är det enda irriterande/frustrerande saken han gjort under de tre åren vi gått i samma klass..... Utan liknande saker händer varje skoldag, oftast värre saker!  Hur fan ska jag stå ut till studenten?! Börjar inte han bete sig som folk snart så skjuter jag antingen honom eller mig själv!

Så, trevlig dag allihopa xD

Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0