Helg

Igår efter skolan åkte jag och Jonas till västerås. Vi började med en runda inne på Ikea, där jag köpte en byrå. Efter det åkte vi till donken och käkade, för att sedan bege oss till erikslund där jag skulle köpa lite föda till min spindel.
Efter västerås-besöket for vi hem mot Sala igen... Där blev det hemmalagad pizza. Efter nio någon gång gick jag hem till Jonas. Vi kollade på film och myste lite.
Idag åkte vi iväg på loppis i auktionshallen. Jag hittade flera saker, men har tyvär inte pengar till att köpa någonting just nu =/ Lite tråkigt!

Aja, kvällen kommer jag väl spendera framför tv'n eller datorn. Kanske slår på någon av de nya filmerna jag köpt. Får se hur det blir.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0