Mc-mässa

Idag åkte jag, Jonas och pappa till Sthlm för att kolla in mc-mässan som ägt rum från torsdag tom imorgon, söndag. Det fanns hur mycket olika hojjar som helst! Riktigt skojjigt att gå runt och kolla faktiskt. Plus att jag fick med mig lite gratis prylar hem ^^ Busigt värre xD Det enda negativa var nog att det var extremt mycket folk! Man fick verkligen ta hjälp av armbågarna när man skulle ta sig fram någonstans!

Efter några timmars vandrande mellan de olika hallarna så bar det av hemåt igen. Jag och Jonas var hemma i lägenheten vid 17-tiden någon gång, och började ganska snabbt med maten. LASAGNE <3 Gott blev det dessutom! Efter maten kollade vi lite på Ace Ventura, When nature calls, och den var lika rolig som vanligt! När filmen var slut kom vi på en inte allt för bra idé: Att jag skulle klippa Jonas =D Det gick inte så bra ^^, Eller alltså, först så gick det helt ok... Jag hade klippt Jonas nacke och på sidorna, men sen visste han inte hur han ville ha det, så han skulle göra resten själv. Vilket resulterade till en ganska hårlös cirkel i mitten på huvudet! VACKERT? inte särskillt. Det var länge sedan jag skrattade så mycket! HAHA! Höll nästan på att kissa på mig lite där! Jonas såg ut som värsta psykot från nån gammal zombiefilm från början av 80-talet.. HAHA! Roligt vare ^^ Hur som helst så slutade det med att jag fick lova att raka av honom allt hår!! Men det ser inte särskilt dumt ut, snarare tvärt om! Lite ovant att se en snaggad Jonas, men han passar i det =)
Måste även nämna att Jonas satte på fel "grej", (den som avgör hur långt håret blir), som man har på klippmaskinen. han var helt säker på att vi hade använt 12mm. Men när vi var klara med den nya frisyren så lade vi märket till att det stog 9mm, INTE 12 xD haha.
Så min pojkvän har blivit snaggad, och har en hårlängd på ca 9 mm =)

ÄLSKLING?! Vilken tur att du passade i det, annars skulle jag nog få så dåligt samvete att jag skulle bli tvungen att raka av mitt eget hår! Och jag skulle inte passa i det xD


Hihi, I love u and u know it <3

Kommentarer
Postat av: Snaggisen

Hahahha! Klockren dag :D Tack älskling! Älskar dig också!

2009-01-25 @ 01:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0