noll sympati?

Jag hittade den här videon på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=R59AQNPXsmc och jag förstår inte hur man kan tycka att sånt här är roligt? Videon heter Äckel-Madeleine, och jag undrar om de vet att den här flickan bara var tre år när hon försvann, alltså skall fylla fem i år! De sjunger bl.a. att hon har blivit hora i Thailand! Jag blir så jäkla förbannad! Vad i helvete tänker man med när man skriver en sån här text? Är det för att de vill ha uppmärksamhet? Eller har de bara jäkligt dålig humor?
Människor som håller på såhär, borde fan byta plats med alla små barn som varje år blir kidnappad. Sedan får man se hur roligt de tycker att det är efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0