Nyår!

Nyår var riktigt nice! Orkar inte ta upp precis allting, men det blev i alla fall ett riktigt lyckat nyårfirande. Jag, Jonas, Lasse och Miccis började med lite tacos och sådant hemma hos mig. Detta fortsatte med sällskapsspel och alkohol, (lite för mycket alkohol för mig). KL.23.55 kom vi på att vi skulle ner på torget, så vi SPRANG! Eller, jag och Miccis sprang, Jonas och Lasse var sega ^^, Vi hann inte ända fram till torget, innan tolvslaget, men ändå! På torget träffade man ju på typ alla ungdomar i hela Sala. Så det blev ju rejäla kramkalas med vänner och bekanta! Under de/den timmen vi spenderade på torget så hann jag ha sönder mina glasögon och tappa min mobild två gånger! Hittade som tur var på den båda gångerna =D
Efter besöket på torget fick vi med oss lite folk hem till mig där det blev en lugn efterfest. Satt mest och snackade och tröck i oss chips! Vid 5-tiden var alla männoskor borta, och jag och älsklingen min fick äntligen gå och lägga oss =)

Nu ska jag gå ner på stan och lämna in mina trasiga glasögon, håll tummarna för att jag har garantin kvar!

Ciao, Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0