Party people?

Heeey.
Dagen har spenderats på Arosfortet i Västerås tillsammans med Jonas, Cindy, Jimmy och hans kompisar. Det är nämligen så att Jimmy fyller 30 idag. Så Cindy kidnappade honom ( satte på han ögonbindel osv) och så for de iväg till Västerås där folket väntade. Vi sjöng Jag må han leva, högt! Sedan delade vi in oss i tre lag och "kriget" började! Jag var i samma lag som Jonas och Cindy, och vi körde på som fan :D Nog för att jag fick ta täten på de jobbigaste utmaningarna. Men det var faktiskt riktigt roligt! Kan garantera att jag kommer åka dit många fler gånger under min livstid!

Efter att vi sprungit runt i olika celler under tre timmar så åkte vi iväg till McDonken och käkade mat. Sedan åkte vi hem mot Sala igen. Och nu sitter jag här! Färdig duschad, färdig sminkad och färdig klippt (ja, jag har klippt min lugg helt själv för första gången och det ser t.o.m bra ut!) Nu är jag redo för 30-års fest hemma hos Jimmys kompis Danne. Det kommer nog bli skojj. Jonas ska dock inte med... Han ska förfesta med sina "boyfriends" =D men vi kommer nog se varandra på hotellet senare ikväll. Då the party people på 30-års ferren ska dra dit. WOHOO! Nu är jag fan på G. Sitter här med en schysst whiskey i handen och väntar på att Jimmys syrra ska ringa mig och säga vilken tid hon ska hämta upp mig!

Jag får en känsla av att detta kommer bli en riktigt rolig kväll!

--> Cassie




Grant's <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0