*Puh*

Den här söndagen har varit lika seg som söndagar brukar vara! Jag vaknade kl 11.30 bredvid älsklingen min, men låg och drog mig någon timme. Vid 13-tiden gick jag hem till lägenheten och lagade mat, och efter det har jag kollat på en film, och tre avsnitt av Prison Break! Men jag måste erkänna att det ibland är väldigt skönt att bara ligga och slöa flera timmar!
Filmen jag såg heter Fluke, och denna var min favoritfilm när jag var yngre. Så man kan nog säga att jag blev överlycklig när jag hittade den på piratebay. Den handlar om en man (Thomas) som dör i en bilolycka och  "återföds" som en hund (Fluke). Han börjar drömma, och får tillbaka minnen från sitt tidigare liv, vilket gör att han letar upp sin fru och son för att beskydda de då han tror de är i fara. Det här är verkligen en jätte bra film, hur gulliig som helst! Om ni inte sett den ännu, GÖR DET!






I fredags hade jag "lustparty". Det är som tupperware party, men utbudet är sexprodukter. Det vill säga dildos, massageoljor, glidmedel m.m. Så vi var några fnissande tjejer här hemma hos mig och hade skit kul =) efter patyt gick vi ut på Lindströms och tog en öl, även det var riktigt trevligt!
Under resten av helgen har jag umgåtts med Jonas, vilket har varit lika mysigt som vanligt =)

Jag har dessutom kommit på ett nyårlöfte, visst lite sent påtänkt men ändå! Jag ska försöka att inte skolka någonting på hela terminen, så ni! Alla vänner och bekanta, se till att jag håller det! ;D

Nu ska jag kolla på ytterligare en säsong av Prison Break!
Ha det bra,
Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0