Skolstart!

Idag började min allra sista termin! Åhh vad skönt det ska bli att slippa den här ruttna skolan, och istället börja jobba, eller kanske plugga vidare. Den här dagen började med psykologi, som är ett nytt ämne för mig. Jag har egentligen velat läsa det sedan första året på KSK, men har inte haft möjlighet till det då. Hur som helst så tycker jag att ämnet verkar väldigt intressant, och läraren verkar inte så pjåkig heller. Eftersom att jag har väldigt svårt för att göra skriftliga prov så tog jag upp det med henne, (lika bra att få det gjort), och hon berättade för mig hur hon brukar dela upp proven. Orkar inte gå in på precis hur de kommer se ut, men hennes sätt verkade väldigt bra! Så detta ämna kommer jag nog inte klaga allt för mycket på!
Resten av dagen var faktiskt helt OK, hade religion, (som för en gångs skull var roligt), och sedan arbetsmiljö och säkerhet! Så visst, dagen var sådär dödsdålig.  Nu sitter jag här, har precis fått lite mat i magen, och ska alldelens strax bege mig hem till pojkvännen för att titta på film tillsammans med honom, Lasse och Miccis!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0