Skoooola

Idag var det dags för skolan igen. Började som vanligt med en försoovning, trots att jag i mitt förra inlägg här skrev att jag skulle ha som nyårslöfte att inte göra det. JAG ÄR DUKTIG! xD Eller inte ^^
idag började jag läsa ett nytt ämne: Företagsekonomi. Kursen verkar cp, och läraren verkar dum i huvudet! Att lektionen håller på i 3½ timmar gör inte precis saken bättre! OJ VAD JAG TYCKER OM SKOLAN =) Jag ska nog gifta mig med den när jag blir stor!

Efter skolan har jag suttit occh glott på Prison Break osv. Senare under kvällen, där vid 20-tiden så följde jag med Honey Bunny till affären och handlade, efter det gick vi hem till honom och glodde på nåt avsnitt av Scrubs. Nu sitter jag här =)
Tihi, ska kolla på nåt avsnitt av Prison Break innan jag gå och lägger mig.

GODNATT!


I <3 U

Kommentarer
Postat av: Honey Bunny

LOVE YOU TOO! <3

2009-01-12 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0