Tisdag

Idag åkte jag, mamma och Elina till v-ås för att hälsa på min kusin Daniel, hans sambo Therese, chihuahuan Marcello och deras tillökning: chihuahuan Morris ^^ Jätte söta vovvsingar det där! Vi blev väl kvar där någon timme eller så. Fikade och pratade lite. Efter besöket åkte vi till Panduro, där jag inhandlade en del saker till mitt projektarbete. Det börjar äntligen kännas som om jag kommit igång! Vilken är väldigt skönt!

Efter gårdagens händelser så var jag ledig från skolan idag. Jag kommer vara ledig veckan ut. Imorgon är det begravning, vilket jag inte ser fram emot. Anledningen till att jag ska vara ledig torsd-fre är att jag har så jäkla mycket som far runt i skallen just nu. Mest det som hände igår.... Jag vet att det bästa är att försöka tänka på något annat, men just nu går det inte. Jag har inte precis lust att bryta ihop i skolan eller något sånt. Men jag ska försöka vila upp mig under de här dagarna jag har ledigt nu, och ta nya tag nästa vecka!

Om jag orkar så skriver jag om begravningen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0