Usch ja!

Dagen började bra med idrott, fortsatte sedan med lunch, och efter det klassråd. Efter klassrådet gick jag hem till Jonas och sov någon timme, sedan hämtade Jonas mamma upp oss, och vi åkte iväg till strömsbacka. Där hittade jag en kista som ska stå i hallen. Hade tänkt använda den till att förvara bl.a skor. Jonas hittade ett par slalomskidor, så det enda som fattas till våran Romme resa nu är egentligen pengar!

När jag kom hem möttes jag av en väldigt hemsk "nyhet", vilken jag inte tänker ta upp här. Men jag kan ju lugnt påstå att dagen förvandlades till ett helvete. Jag trodde verkligen att all skit jag fått stå ut med var över, men icke! Jag får bara fler och fler dåliga besked. Allting staplas upp, och inget försvinner. Det jag fick reda på idag har gjort att jag verkligen mår skit dåligt. Så jag har pratat med min lärare under kvällen, och hon skulle sjukanmäla mig resten av veckan. Jag orkar verkligen inte gå till skolan som det är nu. Så fort jag tänker på det börjar jag gråta. Och det kan ju nämnas att jag inte är en sån person som har särskilt lätt för att göra det! Så den här dagen har jag spenderat med mamma och Elina. Vi har gråtit, pratat och gråtit ännu mer. Jag trodde seriöst inte att det var möjligt att gråta så här mycket, gråta tills ögonen smärtar. Men tydligen!

Jaja, imorgon blir en bättre dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0