Söndag

Måste först säga att Sara var riktigt bra i Fredags! Hon var hur lugn som helst, och bjöd på ett riktigt fint framträdande! Jag var dock inte lika imponerad av Wells, (hade förväntat mig lite mer av honom)

Igår åkte jag tillbaka till Hedemora. Gick upp till kusin Tomas och lyssnade på musik och drack lite whiskey. Mot kvällningen kom även Jonas, Nina och Tom och gjorde oss sällskap. Där efter kl 22 begav vi oss mot Kingen. Tog ett par öl, men gick hem i hyffsad tid. Jag var den enda som ville vara kvar länge, men offrade mig för laget den här gången ;)

Gick hem till Nina och Tom, såg en film, (som jag självklart somnade till). Efter filmen var det tack och hej, och jag somnade så fort jag kommit innanför dörren!

Men idag är det Söndag - VILODAG! Gick upp alldelens för sent...
Har umgåtts med Nina och Tom i princip hela dagen. De bjussade på Sill och Potatis till lunch, vilket gick ner väldigt lätt ;)

Resten av kvällen ska jag antagligen ta det lugnt. Kanske träffar Nina och Tom lite senare.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0