Tisdag

Tro det eller ej, men idag, Tisdag, gick jag upp kl. 08.00! Och då undrar självklart alla hur det kommer sig!! Rea på Next Company såklart ;) Så tillsammans med Nina begav jag mig till Hedemora "centrum". Provade fyra olika byxor. Alla satt bra över arslet, men i benen hängde dem. Så ja, jag måste göra fettimplantat i låren! Nejdå, men det femte paret jag hittade satt faktiskt perfekt. Men självklart, typiskt min otur, var detta ett av de få jeansen det inte var rea på! visst 350:- är inte hela världen. Men är man en arbetslös fattiglapp som jag så skulle de där 350:- säkert ha kunnat gå till någonting annat. Men ärligt talat så tycker jag att jag förtjänar ett par nya jeans, så jag köpte dem, och är helnöjd!


Efter shoppingturen gick Nina hem till sig för att somna om. Och jag gick hem till mig. Har lyssnat på musik, kollat runt lite på tradera och hunnit ta ytterligare en sväng upp på stan.

Nu ska jag börja med lunchen!

Ha det
Cassie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0