Torsdag

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag... igen! Jaja, skyller väl helt enkelt på att jag är en väldigt viktig person, som har väldigt mycket intressant för mig i mitt arbetslösa liv ;)

Vad har då hänt sedan sist?
Peace and Love: Såg en massa bra band, och minst lika många dåliga, tyvär.
FEST: Var på en grymt rolig fest hemma hos bästis Engan.
Krogen: Har blivit några vändor dit med massa olika människor!
Jonas: Har såklart umgåtts en del med min älskling också.




I onsdags åkte jag till Hedesunda för att kolla på Perssons Pack tillsammans med kusin Tomas och hans två kompisar Patrik och Smås. Kan nämnas att Smås är Hedemoras första punkare, och var medlem i punk bandet Bad Boo Band.

 Kvällen blev både bättre och billigare än vad jag först trodde! Inträdet gick på 180:- Tomas bjussade på en cola, och Smås försökte supa ner mig, så han bjussade på några öl. Hans plan misslyckades dock, och den slutade med att han själv blev aspackad! Haha, kul var det!

 Hur som helst så hade jag riktigt roligt med gammelgubbarna, och jag har äntligen fått min skiva signerad!

 

 

 

Signerad av Per Persson, Niclas Frisk, Love Antell, Josef Zackrisson & trummisen,
(Vet inte vad han som hoppade in för Peppe heter). Magnus Lind låg på sjukhuset
för operation, så hans signering får jag ta en annan gång =)



Idag var min farmors begravning. Sorglig, men väldigt vacker! Vila i frid


Imorgon ska min käre vän Sara Schön uppträda tillsammans med Robert Wells, vilket ska bli riktigt roligt att se! Ser verkligen fram emot det!




Ja, pinsamt nog så har jag inte gjort så mycket mer!
Ska försöka uppdatera lite mer framöver =P

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0