Where the Action is

Jahapp, nu var det ett tag sedan jag skrev här. Kan väl ta upp lite snabbt vad som har hänt:

Studentbal med Jonas som kavaljer
Tagit studenten

Festivalen Where the Action is

Bilder från balen och studenten har jag inte fått ännu, men jag kan i alla fall nämna att båda var riktigt trevliga/roliga.
Where the action is var jag på i fredags. Banden jag såg var Miss Li, The Pretenders, Pixies, Perssons Pack, Seasick Steve och sist men inte minst, anledningen till att jag var där: Neil Young.
Måste säga att detta var en av de bästa kvällarna jag varit med om. Det var andra gången jag såg Neil Young live. Har man fått den möjligheten, att se honom spela live, så kan man dö lycklig!

Här kommer lite bilder från festivalen:


Miss Li


The Pretenders


Perssons Pack


Pixies






King of Rock:
Neil Young



Mer bilder finns på min bilddagbok:
http://cassieoa.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Jonas

Snygg bloggen blev älskling :D <3

2009-06-16 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0