Försov mig

Mc-terin igår gick inget vidare, då jag inte ens klarade av att gå upp till den. Å andra sidan så blev det väldigt sent i fredags. Kl 03.30 hade alla människor försvunnit från Jonas lägenhet, och jag kunde äntligen gå och lägga mig. Jag somnade dock där vid 4-tiden, vilket betyder tre timmars sömn innan jag skulle gå upp, då mc-teorin började kl 08.00. Jag var så jäkla slut, så jag minns knappt att klockan ringde. Där vid 10-tiden vaknade Jonas till och frågade trött:
"Ska inte du gå upp snart?"
Och jag svarade:
 "Jo, för två timmar sedan". 
 Sen somnade vi om och vaknade alldelens för sent...

Under kvällen umgicks vi lite med Lars. Käkade chips + choklad, drack cola och kollade på en film.


Jag måste passa på att berömma dagens väder också! Det var riktigt härligt!!  Solen sken, och det var ca: 21+, så jag, Jonas och Lars tog en promenad kring Sala stad. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att vädret kommer hålla i sig några dagar!



Tänkte även lägga ut en bild för en gångs skull...

Mi and mi loverboy <3 Freakin' awsome!




Nu ska ja krypa till sängs, ska nämligen upp tidigt imorgon!

Cassie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0