Heeey


Min morgon började med en webdesign lektion kl 08.15. Jag blev klar med min så kallade "Nalle Puh sida" och har nu, efter endast tre lektioner, godkänt i kursen. Så egentligen behöver jag inte fortsätta med det här ämnet om jag inte vill. Men eftersom att jag känner för att få mer än G för en gångs skull, så tänkte jag ge det en chans =) Det vill säga: Fortsätta gå på lektionerna. Jag menar när jag väl har hittat något jag är bra på, så vore det ju synd att ge upp!

Efter skolan så har jag arbetat med mitt PA.  Om endast två veckor ska jag redovisa det!! Så nu gäller det att kämpa på som en galning! Men det känns faktiskt som om jag kommer hinna =)



På onsdag åker jag till falun vid sju tiden på morgonen. Ska på rättegång. Ingenting jag ser fram emot, men det känns ändå som att det är någonting jag måste göra för att kunna gå vidare. Håll tummarna för att jag inte skär kuken av svinet!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Baabie

ok! jag har massa uppgifter och gamla läxförhör jag skulle behöva ta itu med men jag orkar inte :S

2009-03-18 @ 20:45:49
URL: http://baabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0