Igår

Igår kväll var en så kallad lyckad kväll! Jag, Jonas och Lars satt hemma hos mig och bara tog det lugnt. Käkade chips, jag drack ett par öl och grabbarna fick lite likör ;D Där vid 22.30 kom syrran förbi och gjorde oss sällskap, och några timmar där efter kom även hennes pojkvän Richard upp. Som sagt så tog vi det lugnt å snackade lite skit ;) Jag minns inte riktigt hur länge Elina och Richard var här, men efter ett tag drog de hem till Richard, och jag, Jonas och Lars började ringa runt till lite folk. Vid 2 drog vi hem till Obbe där även Ida befann sig. Satt där och snackade lite. Sedan följde Jonas och Lars mig till porten, och jag gick upp och somnade nästan med detsamma!
Och nu är det lördag. Får se vad man skall hitta på då =)

Kommentarer
Postat av: Lars S

SV: haha vet ej hehehe ;)

2009-03-21 @ 16:26:31
URL: http://lsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0