Make me rich?

Idag var jag på en teorilektion på körskolan. Fick veta att jag måste gå en så kallad riskutbildning 1, för att få göra teoriprovet, (när det börjar bli dags för det vet jag inte ännu). Denna utbildning kostar då 700 förbannade svenska kronor! Jag blev inte så jätte klad när jag fick reda på det iaf ^^, Aja, det är väl bara att skaffa sig ett jobb och betala. "BARA" skaffa sig ett jobb. Jajjamensan. Körkort om 5-10 år då? Blir nice ;D >:P

Jag funderar starkt på att ta en joggingtur runt dammarna ikväll.... Få dock se hur det blir med den saken! :D
Kan även nämna att jag klippte/slingade håret igår. Bilder kommer väl någon gång i framtiden ^^,

BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0