Tonvis med läxor

Under veckan har jag lagt ner så gott som all min tid på att plugga. Projektarbetes-rapporten blev jag klar med tisdags, och lämnade in den igår. Nyligen skrev jag klart ett av två restarbeten från historian som förhoppningsvis ska ge mig ett G! Har dock mycket plugg kvar att göra! Imorgon har jag nämligen psykologiprov, och på tisdag nästa vecka ska jag göra ett restprov i naturkunskap. Bortsett från detta ska jag skriva tre rapportskrivningar, göra ett naturkunskapsprov och ett psykologiprov innan jag tar studenten. Så ja... Jag har ganska mycket att göra nu!
Ska plugga lite psykologi nu.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Jobba på min lilla pluggis :V <3

2009-05-08 @ 12:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0