JobbaJobba

Okej, jag är sämst på att uppdatera. Tänkte bara slinka in med ett inlägg och tala om att jag fick börja jobba tidigare. Första arbetsdagen var i måndags, och veckan har gått hur bra som helst! Har bra arbetskamrater, så det är riktigt kul! Får träffa många trevlig/roliga/konstiga människor också, vilket är väldigt intressant!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på nån film osv. Imorgon och resten av veckan blir det jobb, nice :-) Imorgon tänkte jag försöka lura till mig en massage också. Har riktigt ont i axlarna!

Får se hur ofta jag orkar uppdatera bloggen. Ni får kika in då och då, och kolla läget :-)

Kommentarer
Postat av: Stefan

jasså? vad trevligt! Tack så mycket! Där hamnar du också =)

du har också en mycket trevlig blogg :)



det där inlägget du skrev för ett tag sen där du skadat knogarna och handen... vad var det som hade hänt då? :( om man får fråga...



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0