JOBB!

Okeeeej, jag vet att jag är riktigt kass på att uppdatera. Men det känns så onödigt att skriva när jag ändå inte har något speciellt att berätta om.

Jag var i alla fall på arbetsintervju igår, och FICK JOBBET! Nästa helg, eller helgen efter det ska jag få lära mig kassan osv, och i slutet av november blir det heltid! Det känns riktigt bra! Jag är helt säker på att jag kommer trivas jäkligt bra också. Arbetskamraterna är riktigt roliga och trevliga. Så jag kan tänka mig att jag kommer få en del skratt på köpet.

Nu ska jag ut och ta en cigg med Linus och Simon! Senare ikväll ska jag iväg och simma några längder med Ida :-)

Uppdaterar nästa gång jag har något vettigt att skriva!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattis till jobbet! =) Vad är det för jobb du fått?

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0