Bokmalen själv

Det enda jag gjort idag är att dricka kaffe och läsa boken "Flickan som lekte med elden". Inte allt för stressad dag med andra ord, vilket är skönt. Kan starkt rekomendera boken! Den är riktigt bra, (inte alls lika seg i början som den första boken), den blir spännande nästan på en gång, och det känns som tortyr varje gång man måste lägga ifrån sig den för att göra annat. Läs den! Filmen har premiär idag, så jag tänkte försöka läsa ut den tills ikväll!

På tal om ikväll, så tänkte jag och min mor gå ut och äta lite gott, förhoppningsvis blir det thailändskt! Sedan tänkte vi sätta oss på Sventas och ta en varsin öl och bara ha det bra! Det blir nog trevligt =)

Tills dess:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0