Fredag kväll/Lördag förmiddag

Igår kväll var det som sagt tjejkväll här hemma. Jag, syrran och morsan lagade mat tillsammans, och hade det riktigt trevligt. Efter maten plockade vi fram lite ost och kex, och drack lite vin. Våran mor var helt slut efter arbetsveckan så hon somnade på soffan kring kl.22, så jag och syrran tog en sväng till norrmanska. Blev ett par öl för mig, och sedan drog vi hem. Även jag var ganska slut, så jag somnade snabbt!

Idag har jag, syrran och morsan varit ner på stan och fikat/kollat runt i lite i affärer. Hittade två skivor som det var 50% rabatt på:
Ozzy Osbourne - Down to earth (Riktigt bra skiva! Ett måste i varje skivsamling!)
Jack Johnson - Sleep through the static (Även denna en riktigt bra skiva! Är du ledsen/arg lyssna på denna så blir humöret genast på topp igen!)


Ikväll är det krogen som gäller för hela slanten! Hoffmaestro spelar på hotellet, så det blir till att gå dit med lite kompisar :) Förhoppningsvis blir det riktigt trevligt!

Eftersom att min laptop gick sönder igår kväll så har jag inte lyckats få in bilderna från gårdagens bakning ännu. Syrran sitter och meckar för fullt nu, så vi får se om hon får igång på maskineriet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0