Har det bra

Hade så jävla kul igår! Blev först bjuden hem till grannen på ett par öl. Sedan for jag till till Norrmanska där det var musik quiz. Var ju tvungen att rädda Jonsson och Beckan från att förlora totalt ;) Okej, det gick inte allt för bra för oss, men jag hade det i alla fall riktigt trevligt! Började väl röra mig hemåt vid 23-tiden, hann precis upp och lämna väskan och ta på mig mjukiskläder då grannen undrade om jag ville komma över på en Whiskey. Jag menar, en Whiskey kan man bara inte säga nej till! Så jag gick över, vi satt och kollade tv och snackade lite skit! Hade det allmänt trevligt ;)


Ikväll har jag också lite planer. Ska börja med att gå till norrmanska och träffa Robin. Stackarn jobbar ju, så jag tänkte göra honom sällskap en liten stund. Nästa lördag har jag i alla fall sett till att han ska vara ledig, för då har jag fest :D
Efter norrmanska tänkte jag sätta mig på Sventas tillsammans med Beckan och dricka ett par pilsner. Vet inte riktigt vad som kommer ske sen. Få se!

Håller tummarna för att denna kväll ska bli lika trevlig som gårdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0