Helt slut

Fick ganska dåliga besked igår som gjorde att jag inte hade någon som helst lust att blogga.. Nog om det. Idag har jag varit med min syster i skolan. Hon går hotell och restaurang, så det blev matlagning för hela slanten =) Gick därifrån vid 13-tiden, eftersom jag skulle hämta upp lillkillen också. Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Ska nog ta med Axel ut snart, det är ju så otroligt fint väder idag! Hur skönt som helst =)

Ikväll kanske jag ska ut och ta en öl med Jonsson, Beckan mfl. Får se vilken tid dock. Skulle ut och gå på en promenad med Jens också. Fan, idag är första gången på riktigt länge som jag har saker inbokade! Känns gött som bara den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0