Hey

Det enda vettiga jag gjort idag är faktiskt att plugga teori. Bortsett från det har jag bara tagit det lugnt, käkat mat och surfat runt över internet. Tänkte gå ner på stan och köpa en ny axelväska lite senare. Min favorit gick ju sönder igår, och jag måste verkligen ha just en axelväska! Hoppas bara att jag hittar någon i den här fantastiskt "stora" staden ;)

Är grymt shoppingsugen! Måste åka och köpa nya kläder när jag får mina hemska pengar!

Det var allt jag hade att komma med just nu! Hittar jag en ny väska kanske det kommer ut en bild senare.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha nerrå det gör jag inte :P Har blivit typ snabba maträtter för man har haft skola och sen party på kvällen så har vissa dagar ätit bara en gång per dag liksom :/...Men nu har jag köpt hem massa mat och ska nu äta mer! :P

2009-09-03 @ 16:02:36
URL: http://mulari.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hahaha (Y)

2009-09-03 @ 21:05:03
URL: http://mulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0