Jobba, Jobba!

Jag har jobbat idag också! Dock inte med samma sak som igår! Under förmiddagen hjälpte jag till med för arbete till målning av ett fågeltorn, (Dvs skrapa bort lav från en jävla massa plankor) Inte precis jobbigt för musklerna eller konditionen, men där emot tog ryggen lite skada. Jaja, jobb som jobb. Jag behöver pengar så några timmar där var helt okej.

Några timmar under dagen umgicks jag med Nina och Tom & Co. Käkade mat, tog en sväng på stan osv.

Under eftermiddagen har jag hjälpt till med lite skogsarbete. Skönt som fan att röra på kroppen! Lite jobbigt med alla taggiga buskar och tunga träd, men det är alltid skönt att vara ute i naturen =)
Känns även bra att ha fått ihop lite pengar. Shopping nästa!

Under kvällen hade jag tänkt umgås med Nina och Tom & Co. Kanske kolla på någon film eller dylikt!

Kommentarer
Postat av: LarsS

Jo jag behöver hjälp med en sak faktist, berättar mer omd et imorgon ! :) Tack

2009-09-07 @ 21:15:38
URL: http://lsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0