Plugg

Efter kaffet + facebook nördande gick jag och syster min ner på stan och kollade läget. Fanns inte så mycket där, blir en sväng till västerås någon gång i veckan  istället! Vid 17-tiden gick jag till trafikskolan och satte mig vid datorerna en timme. Kl 18 började teorilektionen som varade i två timmar... Jätte roligt, verkligen! När lektionen var slut sprang jag hem, funderade seriöst på att sätta mig i en buske och kissa... Så nödig var jag! *Intresseklubben antecknar*

Nej, nu ska jag göra något vettigt! Spela farmville tex!

Imorgon ska jag till tandläkaren, till trafikskolan och sitta vid datorn två timmar, sedan två timmars teorilektion. Tack och lov den allra sista! Sedan är det bara datorerna som gäller ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0