Rubrik?

Hade varken lust eller ork till att skriva något i bloggen igår. Under förmiddagen satt jag mest och tog det lugnt. Men vid 17-tiden så kom Therese, hennes pojkvän Robin och deras 5 veckor gamla son och hälsade på. Therese och Robin skulle få fotvård av min mamma, så jag hade fullt upp med att sitta och gulla med lillkillen Alvin. Helt otroligt hur söt han är! En riktigt snäll liten kille, som tydligen låter sina föräldrar sova hela nätterna igenom. Ska jag vara helt ärlig, så blir man ganska sugen på att skaffa en egen. Men jag ska tänka smart, och vänta några år till! Vill leva livet först ;)

Lite senare idag ska jag träffa Therese och Albin, vi tänkte gå på en promenad. Det blir nog trevligt!

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt kaffe. Kanske skriver mer senare, och lägger antagligen ut någon bild på lilla Alvin.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hahaha klart du får :)

2009-09-21 @ 23:32:03
URL: http://mulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0