Söndag

Jag måste börja med att säga att jag hade riktigt kul igår! Blev lite öl hemma innan jag drog ner i parken tillsammans med Elina och Pauline. Kollade på fyrverkerimusiken :) Sedan blev det krogen för hela slanten! Gick fram och tillbaka mellan Norrmanska och Lindströms, och vi midnatt gick jag in på hotellet för att se en låt med Hoffmaestro, (Highway man). Den enda bra låten de har gjort, enligt mig. Var dock inte värt att betala 100 spänn bara för att höra den. Träffade ju för sig en massa trevliga människor, vilket alltid är kul!


Imorse gick jag upp kl 07 för att börja packa. Tåget till Hedemora gick kl 11. Och ända sedan jag kom hit har jag i princip jobbat. Det var en kompis som behövde hjälp med trädgårdsarbete. Så jag har använt varenda liten muskel i kroppen idag! Avslutade jobbdagen med välförtjänt grillning.
Ska jobba imorgon också. Då blir det till att hjälpa far min med lite röjningsarbete i skogen. Lär vara helt slut innan morgondagen är över!


Förresten så är jag väldigt glad! Thank u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0