Usch

Kom nyss hem från Nisses. Det gick INTE lika bra idag som det gick igår. Som bäst fick jag 58/70 p. Har ju för sig inte gått på alla teorilektioner heller... Har två kvar som jag ska på nästa vecka. Men fyfan vad jobbig den där repititions delen är. Usch på den! Aja, ska tillbaka till körskolan lite senare. Jag och Söderfläng ska boka tid tillsammans till imorgon. Och innan dess ska jag försöka läsa några sidor i teoriboken. Får se vad som händer senare. Kanske ut och köra lite med mor min?

Får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jo jag trivs! :).. Ja jag får ta och göra det! :P..Men kommer nog inte komma förrän jul :(

2009-09-01 @ 18:51:58
URL: http://mulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0